Blogowa zabawa

Zostałam dziś nominowana przez Agnieszkę do blogowej zabawy i muszę odpowiedzieć na 11 zadanych przez nią pytań.  Więc zaczynam:

1. Szpilki czy trampki?
Zdecydowanie trampki

2. Masło czy margaryna?
Masło, choć podobno niezdrowe

3. Kawa czy herbata?
To zbyt wczesna pora na oglądanie telewizji

4. Książka czy film?
Najlepsze wyjście: ekranizacja bestsellera

5. Woda gazowana czy niegazowana?
Uwielbiam bąbelki!

6. Bułki czy chleb?
Bułki (z niezdrowym masłem)

7. Owoce czy warzywa?
Po owocach ich poznacie

8. Pustynia czy dżungla?
Pustynia – słońce, plaża i… oaza

9. Zapałki czy zapalniczka?
Zapalniczka. I to od razu Zippo!

10. Ryż czy makaron?
Makaron. Z sosem pomidorowym i ziołami. Viva Italia!

11. Smerfy czy muminki?
Od zawsze jestem Smerfetką…

Teraz moja kolej. Ja typuję do zabawy: Eliankę, Imago, Ajatoco i Astridnat

A oto i moje pytania:

1. Analiza czy synteza?
2. Torba czy plecak?
3. Nauka czy zabawa?
4. Włosy długie czy krótkie?
5. Parasolka czy kaptur?
6. Rozpuszczalna czy sypana?
7. Obraz czy fotografia?
8. Rozważna czy romantyczna?
9. Nowe czy używane?
10. Spodnie czy spódnica?
11. Królewna czy czarownica?

No to dziewczyny do dzieła 😉

Przypominam o losowaniu koteczka na facebooku i zachęcam do wzięcia udziału:
www.facebook.com/pullipzone