13. Lato i Candy

Choć słońca jak na lekarstwo dziś Mirabelka prezentuje lato.

Sukieneczka na powyższych zdjęciach została uszyta wczoraj i jest obiektem mojego urlopowego Candy.

Uwaga: sukieneczka pasuje zarówno na Dala z oryginalnym ciałkiem jak i obitsu 23 cm. Na innych lalkach nie sprawdzałam.

ZASADY:
1. Zgłosić się w komentarzu pod tym postem
2. Posiadać co najmniej jedną lalkę, najlepiej Dala
3. Dodać banerek na swoim blogu lub facebooku
Idąc za przykładem Imago, dokładam jeszcze jeden punkt:
3) To nie zabawa dla osób z „zewnątrz”  osoby biorące udział w zabawie musza bywać u mnie
(tu lub na fb) i być przeze mnie kojarzone.
Osoby,  które na swoim blogu mają wyłącznie wpisy o Candy zostaną odrzucone. 
Losowanie sukieneczki odbędzie się 1 września 2012 r.

Banerek do wstawienia:

EDIT: Mirabelka siedzi, bo z tym wigiem ciężko ja postawić. Włosy ma za ciężkie ;-).
Bon, trêve de blabla…
